Загальна кількість переглядів сторінки

неділя, 24 січня 2016 р.

Дидактична картка до уроку№1


Заповніть таблицю.
Колір, запах, смак

Температура замерзання води

Температура кипіння води

Густина рідкої води (г/мл)
за t = 4 °C

Густина льоду (менше чи більше
води)

Під час замерзання вода
 розширюється чи стискається


Робота учнів за індивідуальними картками.
Середній рівень
1.  Обчислити відносну молекулярну масу води.
2. Які властивості води відіграють велику роль в природі? (Текучість, пружність, зміна об'єму при зміні температури, мала теплопровідність, здатність розчиняти різні речовини).
Достатній рівень
1.  Обчислити масові частки елементів у воді.
2.  Як утворюються хмари? (Повітря нижніх шарів атмосфери нагрівається і насичується водяною парою, піднімається вгору, де водяна пара конденсується, й утворюються хмари).
Високий рівень
1.   Чи помічали ви сніг і лід у морозильній камері холодильника? Якщо вони розтануть, то утвориться до одного літра води. Звідки беруться в морозилці сніг і лід, адже воду туди не наливали?

2. Доросла людина щодня випиває й разом з їжею споживає 2л води. На побутові потреби вона витрачає ще близько 100 л на добу. Обчисліть, скільки води використовує населення міста Світловодська протягом однієї доби, якщо кількість мешканців міста становить приблизно 40 тисяч осіб.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.