Дидактична картка до уроку№1
Заповніть таблицю.
Колір,
запах, смак
|
|
Температура
замерзання води
|
|
Температура
кипіння води
|
|
Густина
рідкої води (г/мл)
за
t = 4 °C
|
|
Густина
льоду (менше чи більше
води)
|
|
Під
час замерзання вода
розширюється чи стискається
|
Робота
учнів за індивідуальними картками.
Середній рівень
1. Обчислити відносну молекулярну масу води.
2.
Які властивості води відіграють велику роль в природі? (Текучість, пружність,
зміна об'єму при зміні температури, мала теплопровідність, здатність розчиняти
різні речовини).
Достатній рівень
1.
Обчислити масові частки елементів у
воді.
2. Як утворюються хмари? (Повітря нижніх шарів
атмосфери нагрівається і насичується водяною парою, піднімається вгору, де
водяна пара конденсується, й утворюються хмари).
Високий рівень
1. Чи
помічали ви сніг і лід у морозильній камері холодильника? Якщо вони розтануть,
то утвориться до одного літра води. Звідки беруться в морозилці сніг і лід,
адже воду туди не наливали?
2.
Доросла людина щодня випиває й разом з їжею споживає 2л води. На побутові
потреби вона витрачає ще близько 100 л на добу. Обчисліть, скільки води
використовує населення міста Світловодська протягом однієї доби, якщо кількість
мешканців міста становить приблизно 40 тисяч осіб.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.